Dzisiaj jest: 21 Maj 2019        Imieniny obchodzą: Tymoteusz, Wiktor, Kryspin
Strona główna Samorząd Młodzieżowa Rada Gminy Krościenko Wyżne w Warszawie

Młodzieżowa Rada Gminy Krościenko Wyżne w Warszawie

W dniach 23-24 czerwca 2014 r. Młodzieżowa Rada Gminy z Krościenka Wyżnego wyjechała na wycieczkę do Warszawy.

Wyruszyliśmy w poniedziałek o godz. 300. Po długiej, ale spędzonej na przyjemnych rozmowach podróży, w końcu naszym oczom z daleka ukazała się iglica Pałacu Kultury i Nauki. To właśnie od tego budynku zaczęliśmy zwiedzanie. Wyjechaliśmy windami na taras widokowy, a stamtąd otwierała się piękna panorama stolicy. Przewodnik zaczął pokazywać najsłynniejsze budynki, Stare Miasto, nawet Stadion Narodowy. Do pozostałych atrakcji możemy zaliczyć m. in. spacer po Starym Mieście oraz zwiedzanie Zamku Królewskiego. Byliśmy także na Stadionie Narodowym, gdzie zrobiliśmy sobie dużo pamiątkowych zdjęć, potem przeszliśmy pod Grób Nieznanego Żołnierza, gdzie uczciliśmy śmierć poległych w obronie ojczyzny. Przez chwilę uczestniczyliśmy również w obradach sejmu, a zwieńczeniem naszej wycieczki był pobyt  w Centrum Nauki Kopernik, gdzie dobrze się bawiliśmy i mogliśmy poznać wiele naukowych eksponatów. Na zakończenie przespacerowaliśmy się po Parku Łazienkowskim i już po chwili siedzieliśmy w autobusie.

Wycieczka bardzo się nam wszystkim podobała, była ciekawa i mogliśmy razem spędzić trochę czasu. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wybierzemy się w taką podróż.

Szukaj w serwisie

Zapraszamy

In order to view this object you need Flash Player 9+ support!